Posts Tagged ‘Garten’

Es geht ab

Tuesday, July 20th, 2010

Die Abbraccio hann sinn inzwische schonn ganz ordentlisch behang. Obwohl: Eigentl stehn die Kerze jo eher. Bin schonn sehr gespannt, wie’s aussitt, wenn se reif werre.

Abbraccio/

Die Chupetinha hann jetzt aach schonn e paar klänare Asuwüchse vorseweise.

Chupetinha

Unn an dem Tabasco-Strauch, den ma mein Cousine Heike vermacht hat, losse sisch aach schonn e paar Bohne blicke.

Tabasco

Hot?!?

Thursday, July 15th, 2010

Se gedeije ordentlisch. Isch bin sefriede. Es wedda die ledschde Woche war awwa aach brudal.


Beet


Beet

Die Abbraccio hann schonn erschde klähne Früschdja un die Chupentinha blühe stelleweis immerhin schonn. Nur die Bhuts halle sisch noch ziemlisch serick.

Ich beete…

Sunday, June 13th, 2010

…dasses Wedda jetz mol gudd bleibt, so dass se aach ordentlisch wachse


Frisches Beet


Frisches Beet

Die grüne Sprenkel zwischedrin sinn Schneckekorn, das sisch im Nachhinein awwa als unnedisch erwies hat. Irgendwie schneckt’s net so.

Ganz hinne sinn die Abbraccio unn vorne sinn die Bhuts unn die Chupentinha. Zu diesem Zeitpunkt hannisch allerdings net de blasseste Schimmer, was devon die 6 Bhuts sinn. Häddisch ma besser mol irgendwie merke solle. Spädeschdens an de Früchde werd ma’s awwa wohl erkenne.

Umgegrab

Thursday, June 3rd, 2010

Hann am Wocheen mol es Beet umgegrab. E herzlischa Dank nommol an de Mo für die Hilfe.
Für die Infassung hannisch Bruchstücke von der Tanne von meinem Opa, die de ledschde Sturm net iwwaläbt hat, verwendet.


Brachland


Brachland

E schaddisches Plätzje…

Wednesday, April 7th, 2010

…is definitiv nix für Chilis. Deshalb hannisch se mol daachsiwwa raus in die Sonn geschdellt.


Abbraccio

Geht ne beschdimmt gudd ab!